Whooopwhoop fin rubrik

Hej alla läsare nu sitter jag här med Sanna (omggurka.blogg.se)
Vi ska ut ikväll ha massa skoj med folket, sen är de dricka lite massa gött och vi ska åka moppe med några killar vi är 2 tjejer med massa killar lol!
De kommer bli skoj!
Igår va Sanna med mig till piercing studion jag dog lite wooohoop!
Men ajja jag lever allafall!
Idag åkte vi till ett ställe, vi åt pizza och kebab, det var vår frukost awesome, sen åkte vi moppe med andra killar ouuff vad killarna åkte så jävla fort!
Nu ska jag dra kommer blogg mer senare när jag kommer hem till Örebro jaow. Imorgon åker man till Örebro.
Hejdå små äckliga läsare :)



Kommentarer
Louise

din äckligajävel själv :(

2012-09-18 @ 10:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0