Vist är min header så söt!

Hej mina finaste läsare!
jag har inget att skriva på rubriken...
Men vist är den så söt?! Haha
Idag var de sjuk kul eller inte så kul alls, jag cykla till skolan och det var svin kall och de inte kul att dö i kylan!
Hur som helst jag överlever allafall... När man kom till skolan var jag tvungen att byta om till en bageri människa, jag såg jätte ful ut i dom kläderna vill inte ens visa mig själv i dom kläderna alls jag sprang direkt till köket, vi skulle baka och det var så jävla tråkig, för de flesta av oss elever kollade ba på KLOCKAN, de gick för långsam, vi alla typ orka inte stå, så vi satt på soffan och kolla på maskinerna som fixar allt deg!
Men typ lunchen åt vi mat, alla vi satt i matsalen och vänta på en tjej som var riktig kär i min klasskompis vi dog av skratt och tyckte synd om henne, för min klasskompis sårade hon tjejen som va riktig kär i min klasskompis, vi kunde inte sluta skratta som fan sen när lunchrasten var slut, stack vi in tillbaka till stora köket, då vi skulle göra grädde till en tårta då en Tjejkompis ja då en annan klasskompis då.. hon lekte med en kniv och hon tog lite grädde från skålen, då hon tänkte kasta på en kille som var bakom mig men hon råka kasta på mig, mitt på mitt huvud, åh blev så jävla arg, så jag sprang hämta grädde men hon sprang på andra sidan, då kunde jag inte jag vänta först några sekunder... då fick hon hela ansikte, fan vad skönt de kändes när man gjorde tillbaka! de va bästa slutet på hela dan, sen åkte alla hem... nu sitter jag hemma och chilla och camar med några underbara vänner... IMORGON ÅKER MAN HEM EFTER SKOLAN LÄNGTAR SOM FAN!
Men jaja... nu ska jag sluta skriva skriver mer snart ha de så bra söta fina kära läsare ;) hihih


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0