Åh jag Längtar!

Hej läsare, Idag ska jag verkligen göra något galet!
Uff jag längtar efter.... gissa vad jag ska göra?!
Haha ska berätta lite nu vad jag har gjort, varit hemma från igår och vaknade för 32 minuter sen... och nu sitter jag här med massa pengar i handen typ lak jag är fattig men ska göra något awesome idag... så sitter längtar till min fina sanna är klar med skolan, sen ska vi gå till någon ställe och fixa en sak, sen gå till hemköp och köpa små gott :)
Nu fick jag sms av mamma, vi ska åka till Barcelona snart också! Asso åh fan vad jag längtar så himla mycket till allt!
Äh fan nu ska jag gå byta om kläder och dra ut snart och träffa sanna sen ska man fixa saker och åka till en killkompis och ha skoj!
Men ja så ha jätte mysigt fredag idag då! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0