Hemma i Göteborg nu då

Hej små fina läsare, nu får ni nog hjälpa mig lite...
Vad vill ni jag ska skriva och vad ni vill veta om.
Allafall idag, vad hände idag?
Jo de va bara en "vanlig" skoldag, vi lagade mat åt folk som kom till vår buffe restaurang, jo vad hände inget speciellt allt jag lagade vegetarisk mat, Fan vad GOTT den va!... *URK*
Sen efter skolan stack jag direkt till örebro rescentrum... sitter där och väntar på tåget i 1-2 timmar, sen kom tåget... då hoppa jag på tåget och satt brevide en skit söt kille han var lite äldre än mig måste ba säga OMG!
Och ja suttit där på tåget i 3 timmar, jävligt underbart!
typ i örebro stationen, kom en riktig riktig 3 söta SWAG Killar dom satt andra sidan bordet.. hur söt som helst.. dog lite av en kille som har isblåa ögon och han stirra på mig, så vi råka se på varandra.. så jag vände mig om så fort och jag dog!
men internet va så jävla segt i tåget... så kunde inte blogga så nu bloggar jag nu hemma! fint :)
SÅ GUD ÄR I MIN ÄLSKADE GÖTEBORG...men har märkt jag ensam hemma idag och imorgon, sen kommer mamma hem! :)
Nu är jag ensam i 2 dar tills mamma kommer hem!
Men what ever... nu har jag inget att säga
Så hejdå läsare vi hörs sen!

Vist är bilden rätt så sant?! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0